ROOKIE 2009

Ohh, det var skit kul.. men det hände väldigt tråkiga saker efter kan jag tala om men det är inget jag tänker berätta nu. Vi förfestade och hade skit kul, sen gick vi till Matropol. Det var fullt ös och Hoffmaestro var där. Dom var super bra! Dom har kommit ut med en ny skiva, funderar faktiskt på att köpa den. fett nice att ha på fester och liknande evengemang. Bara för att kvällen var så super bra, kanske för att vi fick ha så kul och skratta så mycket, så skulle det självklart hända något som gjorde en arg och ledsen. Det blev vi alla. En sak som är klar det är att jag och Patricia ska gå till Polisen i kalmar och anmäla polisen i Hultsfred, för dom är verkligen vrickade i huvudet! Och folket där i från med för den delen. ( Alla ska inte ta illa upp som kommer där ifrån ) men usch säger jag bara.

                      Jag spelade in en video när Hoffmaestro spelade, vad tycks? P.S sänk ljudet







Som alla vet jobbar på Holmgrens- Konditori. Det är skit kul, men jag vill fortfarande veta hur mycket man tjänar när man är 16 år? Är det 67kr ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0