Ohh Teaaah & Nooo Way



- JA! Päls är verkligen inne i år, jag avgudar dom håriga varma mössorna som går ner över öronen. Dom är varma och sköna! Det kanske kallas fjortis mössa men What ever liksom, dom är underbara, prova en själv så kommer du snart lära dig att älska den också. Jag var faktiskt den första i kalmar som jag har sätt köpte en sådan. Har bara sett mig själv faktiskt ( i min ålder ) men det finns säkert många fler där ute. Kom ut med det och visa er :D Min är köpt på Ginatricot för 179:- billigt för en mössa faktiskt med tanke på att denna mössan är varm och snygg. Tänk på sveamössorna, jag har en grå men den är fjortisstämplad om något plus att den kostan 200 kr och är INTE varm ett dugg!

                                                               
-Något jag bara måste berätta är att det bästa med att komma hem till sitt hem på vintern är sin lilla söta hund, som kommer fram och visftar på svansen så fort den hör det plingar på dörren/dörren öppnas. Min hund är så varm och gullinuttig, hon ska alltid komma fram och vill kela ( nästan som en katt ) så när man kommit hem efter skolan eller något liknande och är helt slut och lägger sig i soffan, så kommer Towa direkt och ligger och myser med mig (A) Sötnosen..





-Utan tvekan dissar jag 3! Tre är uselt, dom hittar på och ljuger om saker, räkningarna blir svindyra dom säger "köp det här så får du rabatt på de o de, och massa annat " jag är trött på de, dom har lurat mig och mamma på flera tusentals kronor för att dom ljuger! Jag ska anmäla dom en vacker jag jag lovar. Vi får till och med betala för musiken jag lyssnar på från min mobil, ÄR INTE DET HELT SJUKT!?

                                                 
-Jag har fått reda på att det finns folk som välter ner/sparkar ner gravstenar! Hur kan man vara så respekt lös, en människa är precis lika mycket värd även om den är död. Eftersom att den döda har säkerligen familj som fortfarande sörjer os.v Tänk att komma till kyrkogården och se att en anhörigs gravsten ligger på marken och kanske gått i 2 delar, vet ni hur dyra gravstenar är!? Nu snackar vi om flera tusentals kronor. Jag skulle aldrig få för mig att göra något sådant. Själv skulle jag få skit dåligt samvete och tänka på vems gravsten det kunde ha varit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0