Ohh min Mamma 'är så söt!



Hon kom hem och hade köpt det här till och plus ett nitskärp, men det lämnade jag dock tillbaka idag, för jag hade redan ett likadant i brunt, och jag ville heldre ta pengarna och köpa ett bredare  nit/kedje skärp. Skit snyggt är det! Idag har det varit en allt för chill dag i skolan, Tyvärr har jag fått reda på att jag fick IG på senaste matteprovet, men det är sådant som händer, speciellt när man precis kommit tillbaka från lovet. Man glömmer allt!! iallafall jag och det är skit jobbigt, jag blanade ihop alla räknesätt och blablaa. Men det är lugnt man kan göra om det, så det känns skönt. På torsdag ska jag göra omprov på engelskan ( som ni märker går det inte bra för mig i dom ämnena ) det har det aldrig gjort sen jag började högstadiet, det var något som gjorde att jag fick svårt för att förstå saker och ting, men jag klarar mig ändå. Kan inte riktigt förstå det, jag har väl tur i oturen om man säger så. Det är mycket i skolan nu, men ska plugga sten hårt denna veckan/helgen (söndag) så jag får allting gjort nu snarast. Idag fick vi på bilden göra klart våran mapp som vi nu kommer ha i 3 år fram över. På den skulle man klistra på massa med saker som man ex, älskade och så skulle man beskriva sin framtid med dom. Och min blev väldigt lyckad, först och främstska jag flytta till Stockholm och där ska jag bli modell "igen" eller ta foton på modeller /vilket som. Efter några år ska jag flytta till USA gifta mig och skaffa familj. Min man ska själkvlart redan vara rik och vi köper en silvrig porsche för det har jag alltid velat ha. Sen så ska jag slå igenom i mitt yrke och massa regissörer ringer mig oavbrytet och vill att jag ska bli deras nya stjärna, vilket jag redan är, men genom filmbranchen. Om ni inte märkte eller ser vad det står har jag skrivit i filmrullen ( medverkande i filmen, Nellie Lundin ) asss tufft jue

( Blomman betyder, att jag bara kommer att växa mer och mer, och någon dag dö, men under den tiden jag bara är ett frö och kommer att gro så  är det min livs tid och den underbara tiden, jag är inte vilken blomma som helst, utan jag är den vackraste (L) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0