Ohh I love it (Y)

Jag älskar den jag totalt älskar den. Jag råder er verkligen att köpa denna ;) Iband är livet perfekt. Ja har tur att jag har det som jag har det. Tyvärr har jag och Patricia inte lyckats sätta oss ner och börjat plugga n men det blir av snart. Vi har ju sovmorgon till 10 imorgon. Det är finfint eller hur. Btw fick reda på mitt engelska prov idag och jag är nöjd... Även om jag fick IG. Men det är gutt NOOOT! Men så är det när man är semst på engelska, jag hade ju inte ens förväntat mig ett G så ett IG för mig har blivit som ett MVG om jag ska vara ärlig hehe :P Men som jag sa, ändå är mitt liv underbart enligt mig. Mina pengar som jag tjänar nu nör jag jobbar sparar jag till en resa som jag och Patricia åka på, vi vet inte vart än men de ska vi kolla lite på idag. Mycket nice, eller hur?





PANIIIK!

Tal om att världen ska gå under 2012. Jag får panik och ångest. Jag vill inte dö, jag har så mycket att göra  med mitt liv och alla mina planer om framtiden kommer gå åt skogen isåfall. Vad ska man göra för att det inte ska hända, var det för att vi aldrig tog hand om vår jord från början, skräpade ner den os.v eller är det redan "planerat" eller vad man nu säger. Jag hade ju bestämt att jag skulle gå klar min utbildning ( media ) flytta till stockholm och plugga vidare sen flytta till USA skaffa jobb och en rik man. Sen ska jag flytta tillbaka till Stockholm efter något år med min man. Där ska vi bosätta oss sen och skaffa barn och hela köret :D låter de gutt? Det tycker iallafall jag.

Kolla in denna gripande videon en thrailer  om 2012 om hur det kommer gå till. Jag tycker den är hemsk, klarar knappt av att se på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0