Nu ska jag nanna i Smedby

Nu blir det till att nanna, är ganska trött, även om jag börjar kvart i 12 i morgon vill jag ändå upp en bra stund innan, har lite att re med. Har bara en lektion ( mediapruduktion ) skit kul, nu ska vi börja att spela in ljud jobba med radio os.v kommer bli jätte spännande. Vår klass som är uppdelad i två grupper har fått prova på varsin sak / ämne. Vi hade rörligbild att man gör filmer menas det, och den andra gruppen hade då ljud, men nu ska vi byta. Vet inte men dom i andra gruppen sa att ljud var skit kul men jag tror inte att det slår rörligbild ändå, för det är ju bara allt för kul när man får spela in filmer. Det är liksom inte bara att spela in en film, utan det handlar om att komma på en bra handling, man skrattar, man väljer karraktärer, man redigerar filmen med roliga ljud så det är inte att bara spela in en film, utan det ger så mycket annat med sig. Efter skolan så börjar jag att jobba klockan 3, kul faktiskt! jag ser fram emot det väldigt mycket än vad andra personer kanske hade gjort. Även om jag bara jobbat några gånger så älskar jag det, personlen eller nu även så kallad mina abretskollegor är underbara dom är hur snälla som helst, det gillar vi (Y)


TÄNK MIG SOM DEN NYA TITTI, JAG LOVAR RIX FM HADE FÅTT 1000 FLER LYSSNARE, THE PEOPLE LOVE ME ;) JAG SKULLE VARA ÖVERVÄNTILERAD FÖR ATT FOLK I HELA SVERIGE SKULLE FÅ HÖRA MIN UNDERBARA RÖST (a)


VISSTE NI ATT?..

Jane från Mammas pojkar kommer ifrån smedby där jag kommer ifrån, visst äre fränt. Jag förstår om hon är som hon är, för om man kommer ifrån smedby speciellt blackside är det svårt. Nu vet jag inte om hon kommer därifrån men det verkar så på hennes beténde . (N) för övrigt tycker jag absolut att jane & bobby ska bli ett par, dom är söta tillsammans och har kul verkar det som, eller hur? Någor jag stör mig enormt på är hans mamma som lägger sig i. varför? Det är hans liv hans framtid, inte hennes. Hon kan inte välja vem hon tycker att han ska fortsätta leva hela sitt liv med, och om hon gör det är hon verkligen ingen bra mamma. Jag tror att Jane är em väldigt snäll person, man kan nog ha väldigt roligt med henne, så snälla BOBBY lyssna på mina rop ta henneeeeee!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0