Nellaaa berättar


Ja tro det eller ej men jag Patricia & maybe hennes storasyster Pernilla ska åka utomlands. Men vart? Det är frågan, vi har inte bestämt vart än. Det bästa är att jag och hela stora familjen ska åka utomland i höst med och då menar jag helafamiljen fy vad roligt det kommer bli! Och sista året eller efter gymnasiet ska jag Agnes & Patricia åka utomland. Fårse om det blit någon mer resa. Igår kväll räknade jag ut hur mycket pengar jag har innan jul och det var en hel del. Men har ändån bestämt mig att köpa billiga julklappar. Jag ska försöka spara resten av pengarna. Men det får vi ju se om jag klarar av. Kollade lite om jag hittade något på internet igår som jag önskar mig i julklapp. Men det finns inget, jag önskar mig ingenting! Det är helt sjukt, inte alls likt mig. Ibland förvånar jag mig själv faktiskt.. Bara för att jag ska åka utomland så har jag kollat upp lite priser och länder. Kolla!


Puerto Rico, Gran Canaria



Koh Samet, Centrala Thailand


Manchester, Storbritannien


Miami Beach, Florida




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0