Mot stan

Nu ska jag till the city du vet ;) Ska köpa min eftertraktade parfym som jag verkligen velat ha i några månader men har aldrig haft lust att slösa mina pengar på pafymen , men nu har jag de. Så lika bra att köpa den på en gång.. Och det ska jag göra med, sen beger jag mig mot Patricia. Tro det eller ej men som jag nämt några gånger innan så har jag börhat plugga, jag vet det är helt ofattbart. Men det har jag faktiskt så ska hem till henne och göra lite läxor. Vi har både matte och Sh prov denna veckan USCH!! Så för oss blir det massa plugg, sen film och sova! jag känner mig faktiskt lite halv sjuk så det är ingen tumme upp för det.  Men vilken tur att jag har en ny parfym som jag kan ligga och sniffa på som får mig glad :D eller hur? ;) MJAMMIII.  

Men nu tar jag mitt pick och pack och åker.    Ciaaaooo all Nellaaalovers <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0