MEN HERRE GUD, ÄR INTE DETTA LÖJLIGT?

Har jag fel om jag tycker att det är löjligt att varje kandidat har en egen woodo docka som dom " är "? Jag tycker att det var jätte töntigt, speciellt att han Jonny skulle sticka en nål i woodo dockan också. Men what ever. Vad tyckte ni för övrigt om programmet? Jo själv tyckte jag faktiskt att det var väldigt bra, förrutom att jag bara kollade på ungefär hälften. Men tanke på att jag och mammii satt med engelskan. Inte ens hon kunde och hon är verkligen bäst på engelska, inte undran på att jag och Patricia hade problem med det. ´Men tillslut fick vi till det och det kändes skönt kan jag lova. Har skickat uppgiften till Maria ( min engelska lärare ) vis sposten nu. Har bara 2 saker denna veckan så det känns skönt, för det första är det dagstidningenshistoria men det tar jag väl imorgon, och så har vi tills på onsdag ( att kunna den historiska tidslinjen över fotografin ) väldigt onödigt att kunna tycker jag personligen, men kan faktiskt vara kul att veta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0