ICA-JERRY HAR BLIVIT KÄNDIS.


Mats Melin har blivit stor speciellt på facebook. Han har över 230 000 fan´s. Som jag läste på byfrida.blogg.se , skit bra att ica gjort såhär så att dom kan visa att människor med Down Syndrom inte är värdelösa. Som hon skriver:
Jag kommer ihåg att första gången jag såg på ICA's reklam blev jag förvirrad och tänkte: "Är inte det är att trycka ner folk med DS?"

-Jag håller med, det var också min första tanke och jag blev skit arg. Men nu har man som sagt ändrat åsikt. Bra Frida som tog upp det (Y)
 
                                                                                                                                



Kommentarer
Postat av: MADELEINE

Läs och följ gärna min blogg om livet i Thailand i tre månader:)Åker på söndag och kommer hem någongång i Februari:)

Http://maddeskoldin.blogg.se

2009-11-19 @ 00:49:19
URL: http://maddeskoldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0