Hos Patricia även kallad Pattlisa

Vet att jag har varit hemma och sjuk idag, men kan inte bara vara hemma en hel dag utan att göra något så jag stack till Patricia, ska sova här, hon är liksa sjuk som jag. Hon hade också varit hemma från skolan haha, lite små kul :P Nu ska vi iallafall laga lite mat och kolla på Mammas pojkar. När jag kom in fick jag en chock! STÖKIGT vi städade ju i förrgår, tar inte ens en dag tills det blir stökigt ju hehe.  Men det blir nog lätt så när man bor ensam utan mammi & daddiii. Men om ni inte visste ska jag och Pattlisa flytta ihop om någon månad eftersom att hennes stora syster bor tillsammans med henne och hon tar studenten nu till våren och ska flytta till Göteborg med sin pojkvän. Myspys ju. Och då sa vi det att det är ju roligare om vi flyttar ihop stället för att hons ka behöva bo själv. GUTT säger jag bara.  Mitt inne i city också, bor redan i stan men nu istället för 5 minuter till stan till 1 sec. Det tackar man inte nej till. ;)

Det är värre än det ser ut, / har inte tagit kort på köket eller sovrummet än, DAMN säger jag bara!

 Innan vi kom hem till P. så stack vi till Gina och köpte den gosgosiga mössan som jag ville ha, hittade även en skit snygg Friis& Company väska, vitt favorit märke som ni alla vet. Funderar på att inverstera den nådon dag. Ska även till SkoDej och köpa dom svarta skona som jag laggt upp på bloggen och en jätte söt klänning på gina eftersom att min kusin fyller år nästa helg. Ohh vad livet e gutt. Man ska verkligen inte klaga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0