Hejsan alla 10-sovare!

Godmorgon, Jag är helt slut, jag är ledsen över att jag aldrig skrev något inlägg igår som beskrev vad jag gjorde men precis när jag suttit och skrivit klar Ohh Yeaaah & Nooo Way så fick jag sms av Sanna att det skulle vara fest hos julia som det var tal om atat det inte skulle bli.Så snabbt på med kläderna och sminka till sig lite sen dra (Y) Så det blev väldigt stressigt där ifrån, jag hade på mig mitt nya linne med kedjor och sen ett tjockare kedjehalsband som jag fick i grundentenprisent. Till det hade jag på mig svarta lacktights och högklackade svarta och silvriga skor, skit snygg var jag (Y)(A) Den ända bilden jag har får igår kväll var denna, alla var helt tokiga och dansade på biljardbordet! haha fett sött jue... Och jag vill tacka Sanna för en jätte roligkväll, utan henne hade den SUGIT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0