Happy today

Glaaad, även om jag är sjuk. Men det är väl bara bra? Igår innan bion gick jag och Rasmus till Ginatricot var bara tvungen att kolla in, har inte varit där på skit länge. Hittade välrdens coolaste mössa. Glömde ta kort på den och letade på internet men hittade inte den på deras hemsida heller. Den ska jag iallafall åka in och köpa senare..





Hittade en tävling på 3  www.tre.se jag har redan en ny mobil och abonemang där ifrån, okej mobilen är sedan juni  i år. Men är fett sugen på den nya telefonen Sony Ericsson satio. Skit rolig tävling, har själv gett den ett försök http://www.tre.se/templates/FullSizePage.aspx?id=39297




Kommentarer
Postat av: Victor

den har ja =) köpte den på premiär dagen :)

2009-11-05 @ 15:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0