GAAHHH, JAG BLIR TOKIG



Fy vad jag är nöjd med mitt gymnasie val ( media för er som fortfarande inte vet ) jag bara avgudar att redigera bilder os.v. Ska faktiskt köpa photoshop tror jag, det är skit kul!. Btw, gissa vad? Jag har faktiskt lagt undan 300 kr i ett kuvert som jag har gömt, varför undrar säkert ni då? Jo för att jag är shopp beroende och köper allt jag kan. Därför lägger jag undan jag måste spara, till vad? Egentligen vet jag inte det, eftersom att jag aldrig har varit en "spargris" själv så har jag börjat lägga undan stora summor, eller mer än 300 kr iallafall. Och det kommer räcka till en resa som det ska gå åt till, men vad mer? Det vet jag inte jag bara sparar. Jag hatar den tanken att jag ska för första gången i mitt liv börja spara mina pengar, jag TÅL inte tanken rättare sagt!! Men jag måste faktiskt lära mig det, och nu tycker jag att det är rätt tid för det, eftersom att nu jobbar jag ju också och får in massa kosing på de, och vad ska jag göra med alla pengar som jag får in jag kan ju inte handla upp allt, jag har redan allt och behöver inget mer. Så spara som jag har sagt, det ska jag göra nu! Tummen upp för mig eller hur?



Bion var skit bra rent ut sagt, jag förväntade mig däremot inte att det skulle vara en dokumentär men den var väldigt bra. Det som gjorde den det var väl alla hans fina ord han kunde komma med.  Han berättade hur han tänkte os.v Han hade en väldigt fin tanke om både livet naturen framtiden kärleken och allt det som livet innebär. Det var så fint, allting var så perfekt och när man såg filmen kändes det preis som att det var hans tid som var inne nu, " Gud hade verkligen bestämt att han skulle dö nu" typ den känslan, för allting var så perfekt som sagt. Han sa sådana kommentarer som alla vill säga innan dom går bort, att man ska ta hand om sin familj typ sådana saker, att man ska rädda vår jord för det är viktigt. ( det är bara 4 år kvar ) säger han. Alla som sett filmen får nog en tanke bakom det här, hur vi ska bete oss mot varandra och hur vi vill göra för att få jorden att finnas kvar längre. För han säger om vi vill att jorden ska finnas kvar borde vi tänka / göra något åt det nu innan det blir helt försent. han har så rätt, jag älskar hans tankar och förslag på saker och ting (Y) Kanon Michael, och så är det de att han är så känd med som gör att folk som lyssnar på honom verkligen tar in det. Om allt fler människor ser filmen kan det faktiskt vara så att dom får lusten att hjälpa till med att rädda våran jord för Michaels skull. Inte sant? Jo men visst är det de.. Jag fick den känslan men det är också för att han väl är död nu, om han hade sagt det när han var i livet hade jag inte brytt mig på de sättet.  Bion var i sig bra men det övriga som hände, när jag och Rasmus ska viska en sak tillvarann samtidigt och slår i huvudena i varann, råkar skjuta iväg min godisbit och blir skit rädd att den råkade hamna i grannens knä, grannen råkar ta mitt colaglas, Rasmus ska kasta spotta ut tuggumit och råkar tappa det i stolen, vår popcornkartong går sönder och massa popcorn ligger i vårat knä och säte överallt! Och massa massa annat..

Tack för en rolig kväll Rasmus.



Nu ska jag sova, och jag kommer inte gå till skolan imorgon för min röst är försvunnen, och jag ska tänka på alla andra personer i skolan borde jag stanna hemma så jag inte smittar dom, för det andra får man inte vara i skolan om man är dålig. Sen så måste jag ju tänka på framtiden, i helgen ska jag faktiskt till Nybro och då måste jag ju vara frisk, plus att jag ska jobba på fredag och pengar det måste jag tjäna. Den ända haken är att vi har prov imorgon, men det får jag faktiskt göra i skolan antingen på fredag morgon ( har sovmorgon till 10 ) eller så får jag göra det på måndag. För som sagt, jag kan inte bara gå till skolan för att göra ett prov. Det gjorde jag idag och se, jag fick gå hem och denna gången ännu sjukare än när jag kom dit. Så imorgon stannar jag hemma.

Natti natti alla Nellaaa Lovers <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0