Dom var först i kön!

Haha Patricia och resten av tjejerna var först i kön och dom kom med i tidningen också. Pratade med Patricia på natten sen och då berättade hon att staggarna hade gått "hem" igen men sen efter tio minuter stod dom uppe på taget och sulade ägg på dom, och Agnes hade tydligen fått ett på sig. HAHAHAHA shit vad jag skrattade när hon berättade det, stackare. Men varför jag började skratta var vilken tur att jag inte var där för om jag hade varit de skulle det säkert ha varit jag som fick ägget på mig ( har ju alltid den oturen ) :P Dom hade även fått beställa hamburgare från mc om dom ville ha det. Ett "ordspråk" jag kom på för någon vecka sedan: Kagg- Big Tasty & Stagg: ingen big deal ;)  Bara de som jag berättat för förstår annars blir jag förvånad.



Ahh som ni förstår är jag fortfarande sjuk fast inte alls så farligt, bara huvudvärk och spyfärdig men det hoppas jag kommer gå över frammåt eftermiddag. Ska hoppa i ett varmt skönt bad sen. Jag har inte badat på år och dagar. ( Känns det som ) Jag menar nu när jag också missade simhallen i onsdags..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0