Datasalen!

Sitter i datasalen just nu och letar upp massa bilder som jag kan ha till en bilduppgift vi ska hålla på med nu dom sista lektionerna. Jag har valt bilder där det är svart bakgrund efter som pappret ( mappen ) ska vara svart och då blir ju det snyggast.  men har faktiskt hittat några som blir kanon (Y) varför är jag bäst på allt?! Skojjaa ;)

hade mediekunskap innan och fick prova på att göra en framsida till valfri tidning och jag och mina 3 andra vänner gjorde en till Aftonbladet. Den blev skit snygg. Ska visa den sen, har bara kvar att lägga till en bild med det kommer jag fixa tills nästa lektion. :)  Vi hörs sen efter skolan, Ciaao all nellaa Lovers <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0