Äntligen hemma.

Fy vad skönt, äntligen är man hemma. Ledsen att jag aldrig skrev igår efter skolan. Jag stack nämligen hem på direkten vilade i 10 minuter sen stack vi in till stan ( eller först fick vi ju cykla tillbaka till skolan & hämta plåndboken jag glömde där ) sen till stan! Efter en kort runda cyklade jag hem och sov. Och då var klockan halv sju, och jag sov och sov och sov tills klockan blev 12, då vaknade jag och var uppe till klockan 1 sen somnade jag om och sov tills klockan var 9 på morgonen. Så 12,5 timma sov jag igår och det var nog det skönaste jag kunde göra. Så imorse hann jag inte heller skriva något inlägg för jag började vid klockan 10 och skulle ta svin"sprutan" på en gång. Det gjorde inte ont ett dugg, fast det skiftade ju från person till person men ja kände inte ens när hon satte i den eller något! Hihi, (A).   Skolan har varit jätte chill idag, har bara haft 2 lektioner, sådant gillar vi eller hur haha.   Nu efter skolan så sitter jag hemma och vöntar på maten, den är precis klar. Sen ska jag göra iordning mig lite och dra in till stan och kolla på en rosa mjukisdress som jag har hittat. Nice nice. Så vi hörs senare

CIAOOO ALLA NELLAA LOVERS <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0