American got talent

Varför är alltid America´s och Britian´s got talent så mycket bättre än svenska! Varför finns det inga svenskar, som verkligen gör något bra och blir stora? Det är jag sjukt trött på. För erkänn att det skulle vara fett kul. Och inte bara tala om juryn, dom är mycket roligare och större stjärnor än vår coola Bert liksom. Alla vart ju bara arga på honom till slut han trodde ju att han bestämde allt. Nee, usch jag tror att talang skulle få en mycket större tittarsumma om vi bara gjorde det roligare att titta på. Jag menar i America´s got talent har dom fru osbourne, hasslehoff och  en erfaren man som heter Peter om jag inte är helt borta ( jag har dåligt minne ). Dom gör det roligt och dom gör det mer personligt också, så säger inte bara sätt igång med ditt nu, utan dom snackar med dom.  Och det gör att man får en uppfattning om vem som ska göra sitt uppträdande också. man kan känna medkänsla osv. Om man tittar på denna videon jag har laggt upp här nedan så får vi möta en vädligt stor mörkhyad person som har varit stor till växten hela sitt liv, han och hans bror har bott med deras ensamma mamma och levt ett mycket fattigt liv. I videon så gråter även han ( Neal E Boyd ) och det skulle man aldrig förstå varför han gjorde om man inte hade fått se intervjunen med honom innan och om juryn inte hade pratat med honom. Personligen tycker jag att han är väldigt wanna be Paul potts, erkänn? Kommer dit har haft en svår uppväxt och sjunger opera, väljer samma låt os.v.. nene, inte godkännt men bra sjöng han iallafall (Y)



Kolla in Juryn för America´s got talent, MJAMMIIII!  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0