Wihuu allt har gått bra idag

Idag slutade jag skolan vid 12, jag åkte till ungdomsmottagningen för att prata lite om privetivmedel. Vi kom undefund med att jag skulle sätta in en p-stav så vid halv 5 gjorde jag det. Men efter att jag varit på ungdomsmottagningen så stack jag till min kära kusin Julia, och åt tillsammans med henne på hennes jobb. ( Bakadpotatis med kyckling och currysås )  Mumms, på det, efter det stack vi till apoteket och köpte sprutan som p-staven fanns i. Haha där träffade vi en gammal dam som var typ 90 bast och tjatade om sina poäng. Hon sa att hon hade 900.000 poäng där och ville få ut de, Ja & Julia bah :O hahaha. Ni skulle höra hur kul det lät. Hon i kassan bara skrattade. Sen stack vi hem till Julia och hälsade på moster Kia också och fikade hos henne, ( dom bor på samma område ) Där satt vi och samtalade och hade jätte trevligt. Efter någon timma så stack jag till comvux och mötte upp Christoffer. 

 


Vi snackade lite och sen gick vi till corbaz och åt eftersom han var skit hungrig. Jag åt självklart inte haha. Efter några minuter kom min kära Sanna. Vi stack till ungdomsmottagningen och fixade psprutan, Sanna fick följa med in. Jag klämde hennes hand skit hårt, hon var nog mer rädd än jag haha (A) hon såg ju sprutan. Även om jag tagit många sprutor som barn så var dte obehagligt, fast jag måste erkänna att man inte kände något alls, fast det är ju olika från person tilll person. :) Sen stack vi till fitness och solade solarium. Det var skit skööönt, haft inte gjort det på skit länge nu och mitt solkort går ut nu i maj så jag kände ju ett behov av att göra det fort.  Fick faktiskt lite färg !! (Y)



Jaaa, jag vet jag håller faktiskt på att banta, fast jag är inte tjock!!!!!!

Ikväll kommer mer inlägg, jag sak skriva om privetivmedel och hur jag ska göra med mig själv, jag lovar dte kommer bli kul att läsa ;)    CIAOOO <3

Kommentarer
Postat av: LinQan

höhö porrig värre ;) men vrf bantar du :O skit fin kropp ju =)

2009-05-26 @ 16:35:49
Postat av: henke

men förfan nelly sånna bilder kan du ju inte lägga ut på dig ska skvallra för din mamma.

du bantar inte alls så kom inte med dina lögner och ta bort filmen!!!!!!!!!!!!!

2009-05-29 @ 21:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0