vad tycks ?

I fredags köpte ju jag & min mamma en klänning efter mötet jag hade varit på. tagit lite kort på den nu. Tyckte om den jätte mycket. Den var jätte söt på och den liknade verkligen en sommarklänning fast ändå väldigt vanlig och inget speciellt, i like it!    Btw, nu ska vi fika och mysa, sen ska vi ut till den stora lekplatsen (Bellesbåla, jag kallas för bellie iblend så vissa har döpt om den till Bellishåla ) haha :D Lekplatsen ligger 50 meter ifrån mitt hus, så dit ner ska vi sen och spela kubb, Visst var dte länge sen man gjorde det! Kommer bli hur underbart som helt jue.



Haha, bilden är jätte omgjord,  xD Tycker det är kul att tricksa lite på picnik.com. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0