Titta titta

Inte dåligt! Tänk att jag vann idag igen, sist vann jag 1000 spenn, jag svär när jag blir gammal kommer jag vara den tanten som sitter på alla ställen där det spelas bingo och dra in alla vinster helatiden! Folk kommer bli glada när jag dör för nu är det äntligen deras tur att vinna lite pengar MOHAHAHA.och en annan bra sak man fick reda på var att man kanske får jobba i Norge nu trots allt, och då tar jag med mig Sanna, Skulle vara fett kul att träffa alla snygga norgeboys hehe ;)  Tack för trevligt sällskap Sanna m.fl. <3 :)

Nu ska jag sova, har suttit och pratat i telefon med Rasmus inatt igen. Nu måste jag börja tänka på hur viktig min sömn ärnu den sista tiden! :)

BTW; märker ni att jag köpt en bloggdisign? Skit fin jue :) Palla att jag köpte de..

Har faktiskt blivit medlem på myou.com nu också. verkar vara en bra sida, man kan blogga från mobilen. Skit fränt jue :) Så nu är jag där på om dagarna när jag är i skolan.



Jag har kommit på att det är skit kul att redigera bilder! (Y)  Och har inte gjort något mer än att fixa ljuset och klistrat dig texten och mönstert men iallafall. Tur att jag sak gå media! Längtar faktiskt nu.


GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0