SPRING BREAK DAGEN

Jaa ni, igår vaknade vi runt halv 10. Jag fattar inte att vi alla vaknade samtidigt och var skit pigga. Vi lade ju oss ändå klockan 3. Men vi är väl sådana, Haha. Vi hade det iallafall jätte kul på festen. Vi gjorde iordning oss lite smått och sen drog vi igång snabbade på oss, eftersom jag ringde Hanna och frågade vilken tid dom skulle börja grilla och då hade vi 2 timmar på oss. Men vi hann faktiskt!  Först hoppade vi av vid Maxi och käkade mc donalds eftersom vi tänkte bättre att käka de än att köpa massa mat ( grillsaker ) och så. Efter det stack vi bort till Hanna i funkabo och grillade med hela gängen från smedby. Trevligt trevligt. Även Hannas pojkvän Jonte var där. Han bor inte i Kalmar så det var kul att se hur söta dom var tillsammans,

Sen så gick vi alla mot springbreak men skilldes en bit innan För jag Fanny Julia & Emma en annan kompis skulle till Julia och förfesta i oxhagen, så vi har ju fått gå rätt mycket nu. Mycket roligt hade vi iallafall haha. Sen stack vi till själva springbreak och det ligger ju inte långt ifrån. Vi gjorde bo precis vid ingången matade upp med filtar och massa mys mys. Så vi frös inte i första taget. Sen blev det att vi sprang runt överallt och tappade bort varann hittade nya och kom tillbaka o.s.v   BTW, jag hörde inget av banden spela. Inga låtar som jag kände igen iallafall :O INTE BRA !

Vi gick runt och chillade till klockan 12 ungefär eftersom vi pallade inte gå runt längre, min pappa var berädd på klockan 2 men de behövdes aldrig. Eftersom allt slutade ju vid 12 ändå, varför ska man vara där yttligare 2 timmar och frysa. På kvällen blev det ju självklart kallt. Plus att det körde ju runt polisbilar helatiden så det hände ju mycket shit. Fast inget hände oss iallafall =). Så vi gick iallafall till pizzahuset i funkabo och blev hömtade av Carros Mamma. Mycket snällt. Fanny kom hem via buss så hon var redan hemma. Och Julia slaggade hos mig igår igen.

TACK ALLA FÖR 2 UNDERBARA DAGAR <3


På bussen, jag &Fanny

Hos Hanna i funkabo grillnings och snack

Den här ängen var ju fullsmockad med folk sen ;)

Ändå bilden på mig från kvällen typ, vad gör jag haha?


Vi hade iallafall skit kul igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0