Runda på stan idag :)


Jaa ni, nu har jag gått på stan sen klockan 5 typ, är helt slut. Först åkte jag Mamma & Pappa in till farmor på sjukhuset sen så skulle jag ta hennes cykel som stod utanför sjukhuset. Det måste vatt någon busunge som har gjort något hyss, eftersom farmos sadel var skit hög, och den var till och med högre än själva styret? Hur ofta ser man en gammal kärring cykla och böja sig farmåt? ALDRIG! haha vi skrattade jätte mycket. men hur som helts, jag tog iallafall cyklen in till stan tog 5 min. Men problemet var att det började små regna jag bah nooo, min frilla får inte pajjas. Men så fort jag kom in till stan stack jag till gina, är ute efter en liten skinnjacka, hittade en på gina dock kostade den 399:- och det tyckte jag var ganska dyrt för en liten skinnjacka som bara var i storlek 32, jag fick på mig den men var skiiit tight när jag grog upp dragkedjan ha. Så det var det nog inte värt, men så fort den kommer in på nytt köper jag den! Verkligen. =). Sen stack jag till new yorker, inte min favvo butik men hittade ett par urgulliga små ballerina skor! Så kom köpte jag dom kostade bara 99:- blev i ett chock tillstånd ett tag haha. Vi kikade runt lite, letade som en galning efter andra små skinnjackor, men noop, det fanns inga. Jag hittade iallafall ett par ursnygga piratbyxor på vila (Y) Så dom inersterade jag också. Sen chillade vi runt lite de andra stack hem men helt plötsligt får jag träffa min kära vän Martin, så vi snackade lite, det var trevligt (Y). Jag tog sedan cyklen och lämnade den hemma i stan och tog bussen till smedby. Nu sitter jag här, och ska sätta på mig lösnaglarna som jag också köpte.   Nu ska jag snart ut med polare och ha chill..

 CIAAOOO MY LOVELY READER ;) <3



- "Byxorna ca 250:- på vila snyggt med dragkedja vid sidan också, lite små rockigt, det är nice (Y)
- " Kiolen och tröjjan kommer fårn gina, jag tror jag ska ha på mig det på 9:ornas avslutningsfest, själv är man ju den som ska prata och underhålla alla haha "
- Skorna är också nya, snygga va ? Dom ska jag ha till skolavslutningen tror jag. =)




 

Ni kanske har märkt att min blogg börjar ta fart igen, har ju haft mina små uppehåll ibland men nu ska jag inte ha såna pauser igen. Det är inte bra.. Ska bara fixa lite till, ni kanske också har märkt att jag har det lite rörigt? Jag ska fixa det, men jag är så dålig på engelska så ska be någon data nörd om hjälp haha (A). Sen du, dåå kommer det rulla på som ingenting. Men jag fortsätter att lägga in inlägg så klart, btw. Jag har blivit medlem på myou "mobil blogg" så jag är medlem där också, bara sök på mitt namn så ska du nog få se lite roliga inlägg då jag inte har tillgång till data. Har tyvärr inte lyckats hajja hur man kan få upp det på bloggen, men det ska jag också fixa. Lite reklam banner kommer också läggas upp, faktiskt så tjänar jag pengar på att jag använder min blogg nu. Och tyvärr kommer ingen få reda på hur mycket via kommentarer o.s.v så fråga IRL istället. ;)


ÄSCH NU SKA FANNY KOMMA TILL MIG SÅ CIAOOO HÖRS SEN :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0