Robinsson 2009, vad tror ni, vem vinner?!


Ärligt talart, jag tycker att Robinsson har blivit så tråkigt, jag har inte precis följt en hel termin av de om man säger så, men innan var det så mycket roligare än vad det är nu, det är fortfarande samma gamla vanliga skit som händer. Det är ett gäng som är fast på en ö och ska försöka överleva och se vem som klarar sig bäst. Sen till slut vinner vinnaren en miljon? Är det inte så..
Vem tror ni vinner på Robinsson då?  Det är ju final dags nu pålördag, på tv 4 klockan 20.00.  Jag tror Anna vinner, de flesta tror de så jag hänger bara på ;)
. Detta har ju hållt på i några år nu, kan dom aldrig komma med något nytt, det är lika dant med Idol, det är heller inte lika kul längre. Jag önskar att det kommer ett program som är helt nytt. Något som är skit kul så är det ( Jag är med i ett Japanskt tv-program ) det är nytt och sjuka tävlingar. Skit kul :D Någon som har några bra tips på serier lr något bra program på tv? Jag är fett sugen på något nyt,t och nej jag är ingen som brukar sitta vid tv och ruttna, så jag kan inte så mycket om alla program som finns. Men det är fettmysigt attha något som man följer varje vecka. GE MIG TIPS!!  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0