R.I.P Mikkie Jonanovic

Verkligen sorgligt när man får reda på att liksom "en brosh" från smedby har tagit självmord.. Inte för att vi alls kände varann på de sättet, förrutom har snackat några gånger. Men som jag beskrev innan, alla som bor här har ändå en gemenskap, vi tillhör varann och om något händer är det självklart att vi sörjer. Sista gången jag fick se honom, var samma dag som han hängde sig, och det var uppe vid konsum " nu kallat mat öppet ", han gick förbi och rökte. Tänker inte berätta mer eftersom det vill jag ha för mig själv. Men hur som helst, sen efter några timmar får man reda på att han är död. Man blir chockad, stavning på de?  Jag är ändå glad att dom hittade honom på söndagen och inte på måndagen, eftersom tänk om vi hade kommit där till skolan så hade han hängt där. Det hade skapat värsta rykterna om honom och det skulle bli ännu större. Och det är inte alls kul. Men nu är det som det är. Här är fina bilder på hans minneslund utanför min skola. 

10/5 2009
R.I.P
Mikkie Jovanovic




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0