OHH YEEES FU*K NOOOO



Så här kommer min dissa lista och hissa lista se ut.    Ohhh yeees eller Fu*k nooo.   KOmmer skriva vad jag tycker är rätt och fel os.v ni kan sånt här.! =)

1. Jag tycker verkligen att det är suuuuper coolt med Leopard, det är verkligen något av de mönster jag kommer köpa mest av i sommar. Vad tycker alla om det randiga som är så inne nu? Har endast 3-4 tröjor som är randiga, det faller verkligen inte mig i smaken alls. Vissa är super snygga andra skit fula så är det bara ;)

2. Muuuums på att sova ut imorgon, skolan borde börja klockan 10 varje morgon så man får sova ut, tänk på alla nattmänniskor som finns här runt om i världen, ( dvs mig. ) Har svårt att somna tidigt om kvällarna, och sen blir det att man är skit trött på morgonana inte alls bra. LÅT OSS SOVA UT!!

3. Sommaren är här, det är nog det bästa med allt. Nu om kvällarna känner man verkligen att sommaren har börjat komma. Man fryser inte ens om kvällarna lägre? Bara de dagar som varit lite dåligt väder. Men what ever. SOMMAN E HÄÄÄR :D





1. Något som verkligen finns att dissa är att röka. SLUTA med det. Jag röker själv och det är ingen mening med det.

2. Skräp mat, okej det är riktigt gott med vad ska man göra! Man blir egentligen bara fet på det och man blir faktiskt lite beroende. Om man ex, käkar en cheeshamburgade på mc då vill man ju bara ha en till.. och en till. Dom är ju fasligt goda. (Y) Men de tänker jag aldrig sluta äta, men ex pizza os.v !!

3. Ovänner. Säger bara detta, om du är en shit talker. Sluta upp med det- Det är det värsta man kan göra tillslut blir det nästan som en sjukdom. den försvinner aldrig. Man får ovänner och folk snackar skit om en för att man snackar skit om deras vänner. Jag hatar skit snack, och skitnsackar ! (N)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0