MORSDAG

Wihuu, idag är det morsdag. Alltid lika mysigt. Vaknade tidigt och fick gå ner och hämta inslagningspapper, eftersom jag hade glömt att slå in tröjan jag köpte till mamma. Haha, hur som helst så blev hon jätte glad, och de gjorde oss nöjda. =) Chillat heladagen, Julias mamma hämtade henne vid halv 3 tiden och vi åkte till ica tillsammans sen körde dom hem mig. Jag hade ju inga nylon strumpor jag kunde ha! Haha så var tvungen att köpa det. Gjorde iordning mig på 30 minuter (Y) Inte så illa nene..   Alla våra gäster ( mina syskon och familjer ) kom till oss så nu sitter alla vi ute och äter god mat och pratar och har jätte mysigt (L)  I LOVE MY FAMILY.. Har pratat med Amanda ska till henne sen när vi är klara här hemma och att jag känner när jag kan gå. Då åker jag till henne så har vi bestämt att vi ska köpa fika och gå ut och sätta oss någon stan ;) Blir mysigt visst. Ska även möta Carro innan hon sticker hem,. Hon åker om en halv timma ungefär så måste skynda mig.

Hör av min innan jag åker till stan !  CIAOOOOO <3






I LOVE MY FAMILY

Det där är ju bara hälften =) av dom närmaste då.
Jag har glömt berätta att min mamma har haft allt som allt ca 100 kusiner. Förstår ni hur mkt det är eller? Min morfar hade 13 syskon så vi har stor släkt. Det måste ju betyda att jag har runt 200 sysslingar. eftersom varje kusin har ungefär fått igenomsnitt 2 barn. TAHAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0