Mina ideér

Ja ni, jag om mina tankar dom snurrar bara runt och runt i huvudet på mig. Jag har fått för mig att jag ska göra bröstförstorning, vad tycker ni om det? Varför inte, det skulle kännas mycket bättre, så det är de mina pengar ska gå åt till denna tiden framöver, spara pengar, säg bara till om någon vill lägg någon summa asså, det är lugnt hehe. Ne men som sagt det kostar faktiskt bara  på 30 lappen. Så det va rju inte särskillt dyrt. inte alls vad jag hade räknat med. Jag har kollat in lite hemsidor där man kan göra det, jag hittade en men den råkade jag tycärr trycka ner. Men det är ju lätt att hitta, ska länka sidan till er som är intresserade. Även om man inte är det, är det alltid kul att läsa om hur människorna som gjort det mår nu och hur det ser ut nu, ex.. efter 15 år. Väldigt intressant. Problemet är väl att folk kommer titta snett på en, men vad gör det ? Inget, jag är ingen sådan person som hakar upp mig på när folk kollar snett, jag blir glad för jag vet att jag inte ä ful, då måste det betyda att man är väldigt snygg :D haha, Tänk så, ni ute i världen som har dåligt självförtoende. Ingen är ful, kan bara ha ett speciellt utseende. Och det är inte bara de, de är ju något speciellt med de då.  

Hahaha, vad säger ni om Victoria Beckhams Tuttar ? Sådana skulle man ha eller vad säger ni? :P


Vad tycker ni om Lindsay Lohans hår då?

Jag funderar på att färga mitt hår ännu mörkare och sedan köpa hårfärlägning? Bara en tanke, men man vill veta vad ni andra säger och tycker. Jag älskar långt hår, och jag passar så bra i mörkt. Ska nog satsa på det. Kolla in www.Happyhair.com eller .se där kan man hitta fina och billiga hårförlägningar, värt ett klick. (Y)


BTW, har ni hört talas om den nya bantningsmetoden? Att man bara käkar ägg och tränar ständigt i en vecka? Jag tror faktiskt att jags ak prova på den och se om det blir som dom säger. man har ju hört ärr kokta ägg ska vara väldigt bra. I ägg finns ju alla vitaminer förutom C-vitaminen, så då är det ju bara äta något med c i. Fast till frukost ska jag äta riktig frukost eftersom det behöver jag på morgonen annars kommer jag aldrig klara mig. men jag ska ge det ett försök iallafall, så kommer jag med resultat om en vecka!  Adda msn, [email protected] och skriv till mig och berätta om ni tycker som jag ( att man kan banta även om man är smal, om man bara vill bli av med små delar ex låren, lullet på magen osv.

     

Kommentarer
Postat av: Anonym

KAN VI GÅNU? :D

2009-05-26 @ 14:42:08
Postat av: Anonym

dem är så äckliga victorias tuttar, men du skulle kunna passa i det, gör bara inte för stora så att det ser helt fejkat ut :)

2009-05-26 @ 18:27:52
Postat av: jenni

"att man kan banta även om man är smal, om man bara vill bli av med små delar ex låren, lullet på magen osv", det går inte banta så du bara blir smal om låren, eller tar bort lite på magen, sånt får man träna bort. bantar man går det på brösten först, magen, armarna och sist benen (Y) ;D

2009-05-28 @ 00:36:13
URL: http://jeennnihjartstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0