Hemma från stan!

Nu har jag äntligen kommit hem från stan. Direkt efter skolan så åkte jag in till stan med Fanny, Julia och resten av  tjejerna. Vi köper hårfärg till ulia och Fanny, själv köpte jag morsdagspresent.Jag köpte en söt tröja, ett armband, ett halsband och Irish cream. Hoppas hon blir glad. Just nu färgar vi håret på Julia och sedan blir det på Fanny. Det kommer bli jättefint. Ikväll blir det fest hos Tommy, det kommer att bli skitkul! =D Jag har totalt chillat idag, har varit en underbar dag. BTW, vi hade vg/mvg uppspel idag på musiken! Jag kommer få mvg känns skit bra :)

Och en annan sak som är ganska viktig. När jag mobilbloggar funkar det inte! Jätte konstigt måste kolla upp det, börjar kännas lite knäppt känner jag hehe. Men det kommer jag att ordna, Men utan alla mina mobil inlägg så blir det ju inte så mycket på bloggen. Men någon gång funkar det jue! (Y) Skit bra ju.



Vad tycker ni? Tror ni att hon kommer att bli glad? =)



Imorgon kommer det bli så himla roligt! =D Då är det Spring break här i Kalmar! =)
Fira med kompisar blir det! Jag tycker inte att det var några särskilt bra band så vi ska vara utanför och grilla sedan blir det till att tälta på min gård! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0