Hemma från stan

Nu är jag hemma i smedby igen.  Har haft det jätte kul med Amanda idag, vi möttes vid domkyrkan, hennes mormor bor där och min moster så perfekt! (Y) Åkte ju med henne hem. Vi gick runt på stan och chillade lite köpte gott gott och gick mot perken och slottet. Vi tog massa mysiga sommarbilder i svart/vitt. Alltid lika kul. Tog cyklen till mc för vi trodde det stängde vid 10 men det stängde visst vid 12, jag lovar dom har ändrat tiden till sommartider nu! haha. Köpte 2 cheeshamburgare båda två och grack kallt vatten. Jag som brukar hata vatten, riktigt gott faktiskt =) Kom hem för ca 20 minuter sen. Tog bussen. Nu ska jag snart lägga mig i sängen och sova. Det som är toppen är att jagf ick reda på att vi går inte i skolan imorgon, vi har fått komledigt ( Alla som har varit med på både föräldramötet och dansen ) Så det är skit skönt. Äntligen får man sova ut på en måndag haha. Men denna veckan som kommer nu kommer ändå vara fett jobbig. Imorgon blir det till att plugga hela dagen, Tummen ner för det. Men jag och Mamma har sagt, så fort jag gjort klart alla läxor och de så drar vi till stan. Vi ska fixa lite på gina. =) Sen blir det kanske att ta en fika, vet inte än är ju trots allt ledig mohaha! Är det någon som vet hur man kan lägga in videoklipp på sitt inlägg? Jag har fortfarande inte kommit på det. Ha inte tålamod till att sitta vid datan och knappa för försöka komma på det nämligen.

Hörs av senare Ciaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0