Hemma från skolan

Jaa ni, lyx som vi har det slutade vi vid 2, wooow. Krille hjälpte mig hem med alla saker. Så fort jag kom hem la jag mig ute i solen men tyvärr så blåser det så himla mycket så det var skit kallt. Jag vaknar av att jag hör att Mamma & Liza & Bosse kommer hem och Towa tjuter av glädje, då jag jag somnat med en filt om mig. (Y) Smaaart, nu fick jag ju ingen färg på värken magen eller benen för det. Men i ansiktet har jag fått lite färg och på bröstet. Tummen upp för det. Tja, vad händer idag. Ska ta något och äta tror jag sen ska jag nog försöka läsa ut den där förgjordade boken som ska vara utläst tills imorgon. Fårse om jag läser alla sidor kanske hoppar några, ( Alla säger ändå att bara början och slutet är bra ) så... Sen ska jag iväg med Liza Bosse & SANNNYYYY på bilbingo hahaha, får se hur det går me de. Hoppas man vinner lite kosing hehe. Ikväll när vi kommer hem ska jag sova, jag är skit trött idag kanske gå ut en sväng och ta lite luft, Man vet aldrig med mig. Mina dagar går som dom kommer och blir planerade på morgonen och slutförs sent :P

Btw, någon som vet hur man får "Youtube bannen" i skrivfältet i stället, jag förstår inte!!

idag i skolan var det rätt chill, dagen har gått fort. Det första som hände var att jag skulle på möte eftersom vi ska planera 9:ornas avslutningsfest som är den 8/6. Jag vet redan nu vad jag ska ha på mig!! Fy vad roligt det kommer att bli. Jag tror att det kommer bli väldigt bra och god mat. Jag ska lätt dit, ett sista farväl till sin gamla klass liksom.  Sen hade vi no och vi chillade lite vi har ju inget att göra nu längre på lektionerna typ. Efter det hade vi hemkunsskap. Det var faktiskt väldigt trevligt idag. Vi hade dukat långbord och varje grupp fick välja en maträtt av de läraren hade reccept på och tillaga den. Så vi valde typ "wook med kyckling" den var faktiskt ganska god, fast det smakade kanel för det skulle man ha i och massa andra lustiga  kryddor och shit. Men det var gott. Kände faktiskt lite som back in old times. Då jag Frida och Sanna van mattävlingen i klassen och kom 2:a på helaskolan. Inte dåligt inte dåligt.

Haha kolla vilken fräck bild dom satte upp på oss i matsalen ; )

och en bild på maten som en annan grupp lagade, det var en soppa med koskos eller hur det nu stavas och spagetti och kyckling. God faktiskt!


Btw; jag vet att jag är ganska dålig på att ladda upp bilder på mig själv, jag ska det! Men har inte orkar göra mig iordning på senaste tiden så då har man ingen lust att ta massa ego bilder på sig själv vettni hehe (A) (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0