Hellooo

hejsan allesammans, Äntligen kan man skriva igen. Shiit vad mycket det har hänt, omjag bara skulle orkat berätta allt. Det är därför man ska skriva det så fort man har upplevt det. Men nu är det ju tyvärr försent.  Jag vet inte om jag har berättat att jag och Simon har gjort slut? Det var ett bra tag sen nu iallafall, men allt går bra. För det andra har jag börjat få kontakter med gamla vänner, det känns också kul och skönt framför allt.  Jag är mycket med Sanna nu förtiden, så som det var innan. Vi har skit kul. Vi har typ tjoahejtat i nårra helger nu. Skit roligt har vi haft. Btw, vi färgade mitt hår mörkt i onsdags skit snyggt blev det :O Funderar på att göra lugg till det med och sen pierca näsan ? Vad tror ni?  Jag är iallafall fett sugen på det, men ska först börja vänja mig vid min nya hårfärg ;) hehe. Igår var jag och Sanna på skällby, vi hade jätte kul, plus att jag träffade en tjej som jag har varit ovänn med och snackade igenom massa shit. Det var tummen upp för det också (Y). Min kära kusin kom och hämtade oss som vanligt. 

Nu är det prat om att jag ska få en egen lägenhet inne i stan eftersom att jag aldrig valde mitt gymnasie i Stockholm som jag tänkte från början (kulturskolan) Och jaaa, jag vet det låter som att man typ ska bli konstnär men så är läget tyvärr inte, ävon om ni säkert skulle vilja att jag skulle bli det hehe. Men Det handlar faktiskt om teater, musikaler och media inriktning. och det är verkligen min grej. Men nu blev det Media på Lars kagg i Kalmar  "kagg" även så kallat. Men tur som jag har finns det några i min klass som kom i samma klass, så det är bra. Fast ett problem har uppstått! Jag ska åka utomlands första veckan i skolan, uuusch kommer det blir jobbigt att komma "in" i klasse efter alla andra. Pinsamt framför allt. Men det kommer nog ordna sig!

En heeeelt onödig sak att berätta, men jag vann faktiskt 1000 här om dagen. Så det blev att shoppa lite för det ja.

Annars är mitt liv helt perfekt. Jag längtar till sommaren bara mer och mer. I skolan går det helt okej. I fredags förra veckan var sist jag gick i skolan så har varit ledig mer än en vecka med helgen nu. Skönt jag behövde de, fast jag var ju faktiskt sjuk så.. Haha kanske inte jätte kul men iallafall. Mitt huvud spökar ju så mkt med mig. har alltid huvudvärk, har jag inte nämnt det innan?

Ajjaa ha det bäst, ska iväg med Kära moster och kussen nu <3 CIAAO



Vad säger ni om håret ;)?

Kommentarer
Postat av: LinQan

Fiiint Fiint :D

2009-05-26 @ 16:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0