Godmorgon

Godmorgon allesammans. Nu börjar det dra sig mot skolans sista dagar! Jag börjar om 15 minuter så ska gå nu. men först tänkte jag berätta vad jag sak ha på mig idag, jag ska ha på mig min långtröja från gina (Y) och ett par slitna byxor, som jag kommer vika upp.



idag så ska jag ju iväg klockan ett så jag slutar skolan 20 över 12 , det låter härligt va ;) Sen efter mötet så ska jag till nordic club och sola solarium, jag måste ju någon gång börja med min bränna, och har faktiskt kvar en gång på mitt kort och det går ut nu i maj, skynda skynda skynda!  Sen blir det att jag kommer kolla för bi 3 butiken och se om dom har fått in min lilla älskling, w980 tror jag den hette. Hehe. Hörs senare Ciaaaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0