Godmorgon

Nu har jag vaknat, ville verkligen inte gå upp som vanligt, Nu ska jag snart åka till mitt möte. Efter det så ska jag försöka få med mamma & pappa på att äta lunch så jag slipper det i skolan och sen vill jag in till stan och bara via mamma en skitsöt klänning som jag skulle vilja ha till skolavslutningen. Jag har ändrat mig, jag som precis hade köpt det jag skulle ha på mig. Men alla andra bara, ahh jag ska ha klänning och uppsatt hår os.v. så jag kände, man kanske också borde ha det, det är ju ändå sista året, eller hur :)?  Som sagt, idag ska julia hänga med mig hem, kommer bli skit kul. Det var länge sen friends hängde med hem efter skolan haha, men hon bor i trekanten ( jag vet väldigt lustigt namn ) så det är ju bättre att hon hänger med på en gång, vi ska ändå ta moppen dit sen och hämta lite grejer. Kommer bli en skit kul helg, och snaaaart börjar den :D Men nu måste jga bege mig så jag inte kommer försent, det är bland det värsta jag vet,

CIAOOOO

Hörs sen, mobilbloggar sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0