godmorgon

Godmorgon, usch jag somnade för sent inatt kände jag. Vill bara fortsätta sova i min mysiga varma mjuka säng... Men det får jag inte idag heller :P Näee ni, halv 9 så kör mamma mig till skolan så jag har en halvtimmes död tid just nu, gjorde mig klar på exakt 18 minuter! ;) Inte dåligt va, ne jag säger ju det jag kan när jag vill tss..  Det tråkiga är att det regnar idag så man kunde ju inte ha på sig några fina sommer kläder här inte nej utan idag blir dej mjukis långt linne och sen en tröja över det och en myyysig halsduk  :), Fast när jag går ut kommer jag ändå välja skinn jackan.  Idag efterskolan som slutar ront 3, har ingen koll på det där. Så ska jag in till stan med mamma och hälsa på farmor, hon är sjuk. Hoppas allt är bra med henne bara. Sen ska jag ta hennes cykel som är vid sjukhuset och cykla hem och lämna den. Undra om jag orkar med heladagen i skolan, jag är helt slut mitt huvud bara dunkar ( som vanligt ) Men får väl gå iallafall antar jag. Det är viktigt eftersom vår slutuppgift ska vara klar i morgon och den är i skolan och jag jobbar med Leni. Haha ni ska se den sen ;) lite ironisk. Efter besöket hos farmor så tror jag att det blir raka vägen hem, jag orkar inte regn och rusk idag. Men på sätt och vis vill man ju åka till stan och shoppa lite, men det vet jag inte heller om jag orkar med min söliga kropp idag haha.  Men nu ska jag till skolan ha det bäst, CIAOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0