Fett chill fest i förrgår

Förlåt för att jag inte har skrivit några inlägg med var fullt upp igår! I fredags kväll så hade vi jättre trevligt hemma hos Tommy. Det var mycket nice folk där. Mitt i de hela när jag sitter typ 5 meter ifrån ett fotografi så sa jag ( Nemen titta ;O vad är det mitt öga skådar och går fram.. ) Då får jag syn på ett fotografi när Tommy är liten och står brevid Hogan ( Hogans know best , på MTV ) tror det stavas så. Fett skön bild asså hehe.



Det är respekt att ha en sådan bild asså, jag har bara på kändisar som inte är sååååå stora :D Vi var där till klockan halv 3 sen stack vi hem. Jag Fanny & Julia. När vi var hemma så åt vi mackor och drack oboy. Sen lade vi oss. Tack för trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0