..



Den här bruttan blev det igår då. Åkte till tessa klockan 11 på kvällen, vi grog till cafe corner och fikade sen stack vi hem. Hemma hos Tessa sen så snackade vi till klockan 5 på morgonen haha. Vi snackade om spööööken. Läskigt jue (A)

Sen somnade vi och jag tog bussen hem vid 20 över 4 så nu sitter jag hemma, är fett trött och har ont i magen ;/ Idag måste jag ju plugga och allt, kommer jag orka? Jag har läxor varje dag nu, plus 2 prov som jag missade förra veckan då jag var sjuk. Åh, hur kommer jag orke detta.. Men man får väl se, ska gå ner och hämta godis skålen nu och lägga mig i mitt rum och kolla på en bra film, tror det kommer bli ( The nightmare before christmas ) någon som har sett den? Jag har sett den men minns inget, det var ju härrans massa år sen så.

Sen när jag känner att min dumma magverk har försvunnit då måste jag sätta mig lite med läxorna. Imorgon har jag möte vid 1 så jag måste ju gå till skolan för att sen kunna gå till de. Hoppas bara allt går bra (Y).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0