damp?!

Haha, gick ut för att möta henke innan för att lämna till baka en ynkla liten 10 som jagf ick låna va honom idag i skolan haha. Sen stack vi till Ica för att köpa lite gott gott, så gick vi runt lite och snackade om allt mötligt mycket trevligt. Sen stack vi hem till mig och mötte Fanny och hämtade Towa (min hund) för vi var tvugna att gå ut med henne. Sen när vi kom hem kom Krille en stund senare. Vi var hemma hos mig och chillade, kollade gamla videoklipp sen i sommras när vi rökte vattenpipa. hehe skitroliga videosar! ( Bara vanlig smak självklart inget hasch lr så )  Vissa tror ju att man röker på när man röker Maja men om jag säger så, de håller inte vi på med, vi har mer vätt i hjärnan än vad de flesta ungdommar har kan jag lova. Så det var chill iallafall. Och sen började Krille och Henke bråka på skämt i min säng och " POOOOGGNNSS" så ramlade hela min säng ner ifrån ramen? fråga mig inte hur men vi alla blev rätt så rädda om man säger så. Sen stack Henke hem och Krille följde honom, så jag och Fanny som är jääätttee starka skulle försöka få upp sängen som fastande. Men vi klarade och skulle sätta den på rätt plats igen och då igen.... "POOOGGNSS" så ramlade den ner på exakt samma ställe som innan så vi väntade tills Krille kom tillbaka så vi kunde få ett par riktiga Mans armar till hjälp haha (Y)(A). Det hände massa shit, men till slut fick vi den på plats, vi snackade lite sen skulle folket hem.


Vi hade kul och togroliga bilder när jag gjorde fula miner, men jag tror inte ni vill se dom bilderna asså. Så la in denna haha ;)

Efter allt stress så ringer min telefon, så har pratat med Rasmus en stund nu, trevligt trevligt. Nu har jag planerat att jag ska plocka upp min stora klädhög med ren och ny struken tvätt som jag bara lagft i en hög på golvet, stackars mamma. Men vad gör man inte på morgonarna när man har brottom och inte vet vad man ska ha på sig? Jo man river ut allt och ser om man finner något bra annars skriker man på mamma :D  Efter att jag städat upp allt så ska jag lägga mig och läsa min bok. Den ska ju vara utläst denna vecka, Jag känner att det har varit jobbigt denna veckan med läxor och shit, fast jag klarar mig bra. Nu är det ju inte mycket bra av skolan, så det gäller bara att kämpa på den sista stunden som är kvar nu, på högstadiet. För er som är intresserade och inte läst innan så ska jag gå på Media programmet på Lars Kagg skolan i Kalmar. Mycket mycket trevligt, eller vad säger ni? Kan bara inte fatta att man ska skilja sig ifrån sin underbara klass, fast ska ändå bli skit skönt! men de som gör mig mest ledsen det är ju att man inte kommer ha samma kontakt med dom som man hade när man gick i samma klass/skola liksom. Men det kommer jag gå över fort. Sån är jag.

Imorgon så ska en chill grej hända i skolan haha. Det ska ni få läsa om ;) CIIAAAOO <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0