BORT MED P-Piller

BORT MED P-PILLER OCH SKAFFA P-STAV!

Som jag berättat jag har satt in en P-stav idag. Det är jag jätte nöjd över. Anledningen varför jag började med p-piller från början var att jag var rädd för att bli våldtagen, och här i kalmar så är ungdomsmottagningen inte öppen alla dagar i veckan, Tänk dig själv om detta skulle hända på en fredag och sen på lördag& söndag är det stäg. Jag fick panik när jag tänkt på det så jag började med det. Skit bra, och nu har jag istället för att at dessa piller varje eviga dag ( som man glömmer bort helatiden ) så satte jag in en p-stav, som sitter där helatiden man behöver inte göra någonting! (Y) Kan det bli bättre. Jag är nöjd med mitt val och det gör även så att man kan säga bye bye till mensen, bara det är ju underbart. Slippa alla dessa jobbiga blödningar och magverk. Usch för det!     Gör som jag och gör det för att säkra dig själv om att inte bli gravid för att du inte vill och för säkerhets skull om du nu skulle bli våldtagen och också har konsiga öppetider på din ungdomsmottagning som jag hade!

En helt vanlig gummistav som är inne i armen i 3 år, istället för att ta 1095 piller ;O

       

                    BYEE BYEEE                                    HELLOOO MY DEAR ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0