äntligen klar.

Uhh, hade jätte trevligt ute med Fanny,Krille och Emil. Vi snackade och gjorde hemliga saker ;) Pratade framför allt och chillade. Men hur som helst, så fort jag kom hem så satte jag mig med läxan, den är väldigt viktig för mig nu dessa sista veckorna. Nästa vecka har jag

1. Måndag- inlämning av engelska boken ( recension ) och redovisa!
2. Tisdag- prov på andra världskriget
3. Tisdag- Redovisning i no ( om vindkraftverk), woow super kul (Y)...
4. Onsdag- Redovisnings i svenskan ( muntlig, och jag har valt jordskalv ) Haha!
5. Onsdag- Stortestet i matten
6. Torsdag- Prov i engelska
7. Jag ska vara med i melodifestivalen på onsdag också!!

Och tänk på allt som händer denna helgen i kalmar. Imorgo är det fest hos Tommy, på Lördag är det spring break! SUPER KUL (Y), och på Söndag är det morsdag.. Jag säger bara Oh my god.

När nu börjar klockan bli sådär mycket igen som den inte får bli, att jag alltid är uppe så sent. Imorgon slipper jag gympan, jag ska till ett möte sen blir det väl att käka i stan med familjen sen skolan. Och på sista timman så ska Julia hänge på eftersom hon hänger med mig hem imorgon. Ska bli super kul i helgen och allt. Blir stan imorgon igen. =) Fast med Julia då. Sov så gott folket. CIAAOOOO<3

Btw, satte på lösnaglarna jag köpte? Blev det bra  ;O * Egentligen behövde jag inte lösnaglar hade lika gärna kunnat göra manikyr på mina egna fast det orkade jag inte, plus att det var länge sen man använde lösnaglar, visst är det ?..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0