Yeaaaah

Stan var riktigt nice med mamma, fick mina sista saker, fast har ju några kvar av vänner och några från familjen, så man längtar. Jag älskar att få paketer, och självklart att ge. Efter att jag kom hem så kollade jag på fucking åmål, hade laddat hem den, det var ju skit länge sen man såg den, visst? Sen frågade ja Fille om han ville kommma över, så jag gick ut och mötte honom vi tog en liten runda, sen gick vi hem till mig. Då började vi spela ps3, ( spyro) det senaste as kuuuul! Sen så kollade jag om på filmen, hann ju inte se klart den. Sen skulle vi helt plötsligt åka till farmor eftersom att hon hade köpt smörgåstårta till mig. Så kom precis hem där ifrån. Mycket gott vare, Victor från gbg ringde också och grattade mig. Han fyller ju år imorgon, så ska smsa honom ikväll och gratta med, hehe. Imorgon är vi ju lediga, det är så himla skönt. Men nu ska jag göra iordning mig, ska ut med polarna som jag skrev tidigare ;)

Förresten bild på alla presenter., ( eller en del ) 



Kläder, skor, väska, pengar, locktång, trådlös handkontroll, öronhänge x2 , underkläder, parfym, wesc-hörlurar, och annat små kraffs :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0