Tyyypiskt...

Åh, vad arg jag blir. Efter 20 minuter i skolan fick jag skit ont i magen. Jag klarade knappt av att gå någonstans så jag fick sjuts av brossan hem. Så nu sitter jag hemma, vi ska snart äta lite lunch. Hoppade nyss ut från duschen så har krämat in mig i massa body lotions och alla mina hårprodukter, Tihi*. Rolig födelsedag att få ont i magen liksom. Haha men det har gått över nu som tur var. Så ska väl gå tillbaka till skolan efter att jag ätit mat. Då gör jag mina lärare glada, jag måste verkligen utnyttja min tid i skolan. Sen som jag sa innan blir det att åka till stan med mamma. Kommer bli nice, vi ska kolla på locktång och byxor och sånt till mig, så jag får det i födelsedagspresent också. :) GLAD. Sen ikväll ska jag leka med polarna ( Hanna, Sanna, Frida, Leni, Krille, Fredde, Fille ) ml.f ,Kommer bli fett kul.

Vad bara tvungen att lägga ut en niceig bild på min "kladdkaka/tårta" eller vad man nu ska säga som jag fick igår. Asss god! (Y) tack.


Kommentarer
Postat av: David Hedberg

Grattis på 16 års dan Nellie :)

2009-03-09 @ 16:31:34
Postat av: nuffe

Grattis

2009-03-14 @ 13:34:48
URL: http://aboutnellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0