Stan idag med krille & mer

Helluu alla, idag vaknade jag ju hos Sanna. Vaknade och kände behovet av att äta annanas, jag blev helt tokig. Så efter en stund vilande så åkte jag hem. Skulle ju in till stan med Krille. Vi skulle till min älsklings skola och träffa honom, och min trogne vän Fanny. Så det gjorde vi, vi hade väldigt kul under tiden vi fick vänta fast det var drygt. Så på deras lunch gick vi förbi, sen gick vi in till stan igen och väntade. Sen slutade dom runt halv 3 så vi mötte upp dom och gick lite på stan och myste, Sen ville jag gå och fika så vi satte oss på det gamla vanliga stället "Cafe corner" Men de är ju som sagt så myyyysigt. Vi fikade där en stund sen stack vi hem Fredde till mig, och Krille till Fanny :) Så där skildes vi. Jag ochFredrik myste och spelade ps3, haha men de började lagga så vi slutade. Nu har han åkt hem så jag känner mig lite ensam :P    Men mamma är också hemma nu, så ska äta lite sen åker jag hem till stan. Där har jag ju tyvärr ingen data än men ska försöka fixa det.

Ciaaooo©

( Förresten, jag fick ett par urgulliga öronhänge av Älskling i födelsedagspresent (L) Tack sötnoos  )

          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0