Skola / hem / skola

Helloj, Idag vaknade jag pigg och glad. Men efter en timma i skolan fick jag gå hem. Kände mig otroligt dålig, blev jätte snurrig os.v. det ä'r väl min förkyldning som spelar ett litet spratt med mig.  Så nu är jag alltså hemma. Har sovit i ca 3 timmar känner mig mycket piggare nu, så ska väl gå tillbaka till skolan. Jag lovade Hanna att följa med henne till Engmans Foto för hon ska framkalla bilder. Det kostar endast 50 kr för 50 stycken bilder. Det var väldigt billigt så jag funderar också på att göra så. Sen ska jag nog åka in till Corner och ta en fika och försöka göra lite läxa där. Så det kommer nog bli en skön dag iallafall. En sak som gjorde mig otroligt glad idag de var att mamma hade hittat min Röda wesc tröja som har varit borta i några månader. Den befann sig bakom min byro. Och jag kan inte förstå hur den kunde vara där, eftersom jag har letat där minst två gånger. Men jag är väl semst på att hitta saker, det har jag ärvt av pappa....


                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0