Schwarzkopf gliss <3

Hej igen, nu har jag hoppat ur från duschen. Känner mig fräsh hehe. Jag provade mitt nya schampo och balsam jag köpte igår. Den var från Schwarzkopf, gliss. Den var jätte bra och inte bara det, den luktade underbart. Eller luktar rättare sagt ;)   La in en hårinpackning också, mitt hår känns mycket starkare nu. Jag måste klippa mig. Någon som har någon ide på hur jag ska göra de? Funderar på att färga håret lite ljusare, jag är trött på det mörka, men man får väl se om jag ska bli blond igen. Min riktiga hårfärg "blod" har försvunnit nu när jag färgat håret så mycket. Så nu när de växer ut är det lite mörkare? :O Det gör mig lite besviken. Men som sagt, om ni kommer på något, skriv eller säg det till mig! 














( Här är ordningen på hur jag gör når jag tvättar och fixar mitt hår )

1. Jag sköljer håret noga med vatten, sedan lägger jag i shampoot. " den på den första bilden".
2. Sen sköljer jag ur det efter en liten stund när jag känner att hela håret är täckt. Sen lägger jag i hårinpackningen från gliss och låter den verka minst 5 minuter.
3. Jag sköljer ur de också och lägger i balsamet.

När jag är klar och har gått ur duschen, torkar jag inte mitt hår med handduken för de sliter på håret. Jag går direkt till min byro och tar ur mina andra hår produkter. Som är..

Paul Mitchell " smooyhing" och
Lee Stafford  " flat iron protextion shine mist" alltså produkter som skyddar mot värme, e.x när man plattar håret. Jag lägger även i en till produkt från schwarzkopf "Color protext reflex glans kur. Den gör så mitt hår behåller sin glans och färg! prova dessa så kommer ni märka mycket skillnad på kvalitén

Sen borstar jag mitt hår, och torkar det med hårfön! För håret växer mycket snabbare när de är i kontakt med värme.

Kommentarer
Postat av: hej

Har samma schampo och det då :D bra är dem och luktar även gott :D

2009-03-08 @ 16:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0