Home sweet home'

Hejsan allesammans. Jag är väldigt ledsen, men jag har inte haft någon data på de 3 senaste dagarna och jag har haft sååå mycket att skriva om. Men som sagt man glömmer ju bort allt nu när man väl ska skriva om det. Jag har det väldigt bra i huset, jag trivs jätte bra! Det är ju lite tråkigt att mamma & pappa inte bor där med nu, men jag fixar det! Nu om kvällerna har jag ju haft tid med att göra mina läxor, "iställer för att sitta vid datan" så det känns skönt. Jag har även lagt mig i väldigt bra tider, Så jag har faktiskt hållt mig pigg hela dagarna. Jag längter tills jag flyttar helt. Så jag kan få dit mina möbler och allt. Var verkligen snällt av skolan att jag fick ett busskort på en gång. Annars hade jag aldrig kunnat flytta nu. Det är dyrt med buss. Vi hade ett engelska prov på torsdagen. Det gick väl sådär. Okej de gick jätte dåligt. Vi har även fått reda på betygen i nationella svenska. Jag fick dock bara G men jag är nöjd ändå, eftersom jag vet att jag var väldigt trött den dagen. Jag kan berätta att jag är väldigt trött på att vara sjuk nu, jag har varit förkyld haft ont i halsen och huvudet i 3 veckors tid. Snacka om att man blir trött eller. Jag vill bara informera er alla att ja ska fixa interner inne i stan med. Ja ska de, men frågan är bara när jag hinner os.v. Ni har väl inte heller glömt bort att jag fyller år om en vecka, eller nästa måndag. Så det kommer bli jätte kul. Jag har gjort en jätte lång önskelista :D Hoppas jag blir både nöjd och glad över allt jag får. Men det tror jag nog, de brukar jag bli.

Jag måste bara säga att Sanna har verkligen varit en underbar vän, jag ska berätta att hon har hjälpt mig mycket med alla väskor och påsar vi bärt till huset. Hon har åkt in till stan för att vara med mig, ja tycker de bara är så snällt. Hon är verkligen någon man kan ha kul med, man kan snacka om allt med den flickan! helt sjuk bra, Älskar dig gumman <3

Min helg har varit super bra. I fredags så åkte Sanna hem till mig, Jag åt god mat med föräldrar & farmor. Sen började jag & Sanna flumma rejält asså, vi drog till stationen och väntade på Fanny. Sen gick vi till Cafe Corner och fikade. Mums va kul de va. * ingen kommenter om vad som hände, men Fanny ;) du vet?* Hahahahah <3 Vi snackade om allt möjligt, pojkvänner livet os.v. mycket trevligt. Senare så åkte Fanny hem & tillslut blev det bara Sanna & jag kvar. Vi gick in på stationen och snackade lite, sen ringde vi de personer vi var med innan så Sanna hade någon att vara med. Jag skulle nämligen åka hem eftersom jag började känna mig väldigt drålig.. Senare på kvällen blev jag väldigt trött, nästan lite små sjuk. genomförkyld och kallsvettades och usch. Jag mådde inte alls bra. Riktig  ond huvudvärk också.  Men som sagt, jag överlevde! (Y).

Igår "Lördag" så vaknade jag, åkte till stensö med Farmor. Vi gick en promednad och hade bananer med oss. Mycket trevligt och mysigt var det. Lite små kallt samtidigt som solen sken, vid vattnet. Men plötsligt när vi går där så är det någon som förföljer oss. Han var nog skitskofren efter hur de nu stavas,* :D Det var jätte läskigt, han bara:    Varför pratar ni om mig? Vi bara de gör vi inte vi pratar om Nellies astma ? Varför pratar ni om mig?, frågar han igen. Vi bara men varför skulle vi snacka om dig när vi inte känner dig? så gick han vidare. haha.. Sen skulle jag ta bussen hem till Fredrik men den gick inte den tiden vi trodde, så Fredrik kom in till stan istället.  Undertiden jag skulle få vänta så stack jag till min moster  kusin och samtalade lite grann. Det var mycket mysigt. Sen träffade jag & Fredde min kära väl Ronja. Vi gick in på Cafe Corner och fikade, sen stack vi runt och chillade lite i stan. Sen tog vi bussen hem till Fredrik. Vi åkte hem och kollade på melodifestivalen, senare gick vi till Ica. Efter ett tag kom Fredriks kompisar. Herpe, Run & Borg tror ja de kallades. Mycket trevliga pojkar de.      Senare på kvällen låg Fredde& jag och kollade på the pirates of the carbireien 2. Den var skit bra, "har sett den innan men iallafall". Dock så somnade jag igen! Jag lyckas alltid soma till långfilmer.  Så imorse så kollade vi klart på filmen.

Har varit hemma en stund nu. Är väldigt trött, och jag känner mig fortfarande lite små nere :(. Måste nog ta lite medicin så jag blir pigg tills imorgon annars kommer jag aldrig orka gå upp. När jag berättade för mamma att ja skulle sova inne i stan ikväll så blev hon arg. Hon vill inte att ja ska flytta så nu när jag väl åkte hem på besök försöker hon hålla fast mig, men de kan hon inte. Jag trivs jätte bra där jag bor nu! Men nu hönni, nu ska jag hoppa i duschen och se glad ut. Sen ska jag packa lite och se vart Sanna håller hus. Tänkte va med henne och göra lite uppgifter i bilden som ska vara klara. Jag skulle egentligen vara med Emelie idag, men hon måde inte så bra för att orka vara idag. ;)  * no comments* Hihi.

men ha det så bra allesammans CAIIIIOOO©



*Mina nycklar, med roliga färger*
*Vår nya Monki affär i kalmar, mycket nice*
*Bild på mig, iordning gjort för skola*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0