Helluu allesammans, hemma igen!

Hejsan, nu har jag kommit hem till min data igen. Har varit en skön vecka inne i stan, har shoppat nästan varje dag nu! Jag har faktiskt inversterat nya jeans tights två nya linnen från gina och annat smått & gott.  Jag har haft det mycket trevligt. I Tisdags så var jag ju med Fredrik Fanny & Krille inne i stan som jag skrev om sist. Vi hade det mycket nice, vi åkte hem och Fredrik hängde med mig. Nästa dag på onsdag så var det skola igen, det gick fin fint, efterskolan så åkte jag Hanna & Leo in till stan. Vi hade skit kul, länge sen man var mad leo = (Lejla) Men vi hade skit trevligt. Vi kollade på massa kläder. Jag & Leo blev dödskära i denna fina tunikan som fanns på Aima. På kvällen sen stack jag hem, efter någon timma rinde Viktor, Kevin & Henke mig så jag stack till Centralen och chillade med dom, vi stack upp till biostaden sen så fick dom dansa för mig :D Sen gick jag hem och sov.



*12/3 2009*
Blev en helt okej dag i skolan idag med, men lite seg. Hade ju iallafall sovmorgon, både idag och igår. Efter skolan så åkte jag på möte. Det gick väldigt bra tycker jag. Efter det så åkte jag in till stan och shoppade lite kläder med Hanna. Jag åkte hem & Mamma och pappa var på besök så vi bjöd på mat. Sen på kvällen hade jag bestämt med Fanny eftersom att hon var ledig på fredagen, GUTT! så vi åkte till Corner och fikade och hade väldigt trevligt, snackade. Jag läste även upp min redovisning för henne, hon tyckte den var jätte bra. Kom hem runt halv 11. Sen sten deckade jag. De hade varit en jobbig och mycket springing dag. Nu äntligen kunde jag få sova så det gjorde jag.

*13/3 2009*
Skola idag igen... Fast ingen sovmorgon idag.  Jag kan säga det att man kände verkligen att det var fredagen den 13. Fyyyy vad mycket problem jag har haft idag, det är tråkigt om ni skulle få höra på det så jag hoppar över det negativa idag. Efter skolan åkte jag hem gick lite på stan, var tvungen att byta en tröja, som jag tillslut inte FICK BYTA... SNacka om att jag blir arg, det var ett exempel så ni vet. Sen när jag skulle gå hem ötte jag Kevin och Viktor. Vi snackade en stund sen tog jag bussen hem till smedby. Jag åt hemma hos Mamma & Pappa idag, Hon hade lagat jätte jätte god mat. Efter maten gjorde jag iordning mig lite sen åkte jag till Fredrik. Har känt mig jätte dum eftersom jag skulle vara hos honom runt halv 5 men jag kom typ 10 över 7. Fy vad dum jag var. Men men, han va iallafall inte arg :D<33 Vi myste kollade på film, gick till ica och köpte godis. Sen kom Rune & Borg, trevliga pojkar de! Sen somnade vi..  Imorse har jag skrattat mycket, Fredrik har sovit så roligt. Sötunge är han!

*14/3 2009*
KOm nyss hem från Fredrik, hann äta frukost och göra mig iordning innan mamma kom. Vis ka ju på kalas idag. Cajsa fyller ju år idag. Kommer med mer bilder sen. Ikväll ska jag vara med Emelie, vi får se vad vi hittar på. Finns alltid något kul man kan göra. melodifestivalen är ju ikväll, så det vill jag iallafall se på. Undra vem som vinner? Jag röstar nog på EMD eller  Alcazar eller hur de nu stavas. Hörs senare. :)



CIAAAAOOO©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0