Hejsan mycket att berätta.

Hejsan allesammans. Jag är så ledsen. Som jag tidigare har jag haft ett litet uppehåll. Det har hänt så mycket. För det första har jag gjort slut med Fredrik, och blivit tsm med en kille som heter Simon. Skillnaden mellan dom är stor. Orkar inte ta allt som hände.. Men jag tror det är bäst såhär som det är nu.

För det andra så har det hänt massa saker med en speciell person, vi har bråkat jätte mycket, men idag ska vi träffas och snacka igenom allting, så dte kommer nog bli bra hoppas jag. Då slipper allting bli inblandat med polis och så.

Eftersom att detta har hänt har jag flyttat till smedby denna veckan. Men allting verkar ta sig nu, Ska börja med att lägga ut lite mer bilder och inlägg jag lovar. Nu är allt över igen. Har faktiskt börja skriva mer texter igen, min pojkvän Simon skriver mycket, han är jätte duktig! Så jag har kommit tillbaka till mitt skrivande, mycket nice nice :)

Det går också mycket bra i skolan nu, är glad över att jag klarar mig så bra. jag hoppas bara på att det kommer fortsätta såhär.

CIAAAOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0