Hejsan allesammans! Nu blir det att gå ut

TILL STADEN & FIKA

Nu ska vi ta bussen in till stan och fika, såå hörs senare. Hälsa om vi ses ;) ..


Efter kalaset åkte vi och hämtade Emelie vid bussen. Vi har chillat lite. Har varit hemma hos mig snackat, kollat tv, ätit god mat och suttit lite vid datan, varit ute och gått o.s.v. Mycket nice asså. Haha. Nu har vi precis kollat klart på melodifestivalen, vad tyckte ni? Helt okej, men som jag har skrivit, jag hejjade ju på EMD eller Alcazar. Men sånt får man stå med. Låten är faksiskt ganska bra, det ända man kan säga nu är ju Grattis & lycka till i den stora tävlingen :)






Har varit på Kalaset hos Cajsa, det var jätte mysigt. Mycket fin stämning fast det är det alltid är i min släkt :D Här kommer lite bilder från kalaset.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0