Halloj alla männiksor!

Hejsan, jag är ledsen nu igen.. Mitt internet har pajat, fast precis börjat fungera igen! (Y) Oh, så glad jag är. Det är också lite jobbigt med att få tag på dator med internet nu när jag flyttat. Och när jag väl är med vänner med ett fungerande internet så pallar man inte slösa tid på de när man kan få en rolig kväll istället. Man kan ju alltid få både ock.

Igår åkte jag hem till mamma & pappa igen, det var mysigt. Mamma hjälpte mig med lite läxa vi hade tills idag. Skönt att ha det gjort. Hon var så söt så hon hade suttit och skrivit allt åt mig (L) Nu när jag väl är i smedby igen så ville jag ju träffa mina goda vänner. Så jag gick ut och mötte Tommy & Sanna. Vi hade mycket trevligt. Vi satt ute och bara pratade ( ska inte gå in på vad ) ;) Haha.

Idag i skolan så var det ganska kul, men de är det faktiskt alltid (A), jag är ju så rolig så jag skrattar ju alltid åt mig själv. Tahaa. Men vi började dagen med gympa, är väldigt stolt över min insats! Vi spelade volleyboll. Jag fick in en massa fina smashar och drog in några poäng faktiskt. Jag och Hanna var sån tur på samma lag. Sen blev de bara vanliga lektioner förrutom bild och musik. Blev skit glad när vår musik lärare berättade att min/ vår sång låg på MVG. Kommer förmodligen att få de i slutbetyg i musik. Det är ju skit kul att spela & sjunga. I Love It. Sen hade vi ju bild, men det gick mindre bra, fick inget gjort faktiskt.Men de får jag ta igen hemma.



Jag har tänkt länge på de med böda nu. Kommer bli så himla skönt att komma dit. Men en ännu bättre sak är att det blir nog USA i sommar. Hoppas det blir något med modelleriet. :)) Jag & Tommy kommer nog prata mer om det här. Kolla in han på:  http://www.youtube.com/watch?v=K2a4HGwSKQ8&feature=related Han är grym på att rappa!   LOOK ON IT ;)
Jag vet dock inte hur länge det blir att vara där, men jag hoppas de blir en månad som vi sagt.  Sen efter allt så blir det nog böda. Som jag fick reda på idag så blir det att åka till Mallorca med Familjen i agusti, det kommer bli fett kul också. Mums, vilket underbart år jag kommer få. Blir npg flytt snert med tror jag. ( Hela familjen ) Jag har ju som sagt redan flyttat, och de är no de bästa jag någonsin har gjort.

Idag skulle jag egentligen varit med älsklingen. Men han kunde inte sen. trååk :( Men Jag och mamma gjorde det roligt istället. När jag slutade skolan kom hon och hämtade mig, vi drog till skolan och hämtade Maja & Arvid. När vi kom hem stendäckade jag i sängen. Jag & Maja låg och kollade på the holliday. En jätte fin film tycker jag. Sen blev det att åka till Maxi och handla tills imorgon ( Imorgon kommer tjejerna & ska fira mig ) Ohh vad kul det kommer att bli.  ;)   Så vi kommer ha lite tacos kväll och små mysa. Vi handlade till söndag också. Jag ska ju ha kalas för familjen och så. Så de kommer bli mysigt de med. Fyller ju faktiskt inte år förrens på måndag menmen.... De behöver ingen tänka på ;) Men som sagt, efter att vi handlat åkte vi till Famor och hämtade henne. Jag & Mamma hade planerat att bjuda henne på resturang. Vi orkade inte laga någon mat. Så vi stack till Zorbas. En grekisk resturang i kalmar. Ganska god mat, men det finns bättre. Vi satt där och snackade och hade allmänt mysigt. Efter nån timma kanske så skulle vi hem men ja ringde nårra polare, och tur som jag hade var dom i stan så jag har varit med dom ikväll. Kom nyss hem och jag har haft det väldigt trevligt idag. tack för en bra Fredag allesamman! :)


( Bild tagen 2008 på larskagg skolan kalmar )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0