Godmorgon

Usch, idag vaknade jag för tidigt, om man tänker på när jag la mig. Jag kom i säng runt 2 och vaknade vid halv 10 ! Inte klokt. Har suttit uppe nu & ätit frukost i en timma. Ska snart hoppa in i duschen och klä på mig lite kläder. Jag ska nog till stan med mamma. Sen när vi kommer hem ska vi städa lite och göra iordning tills ikväll. Det kommer bli fett mysigt. Skönt att få umgås med old friends <3 Inne i stan så ska jag framförallt prova en mjukis dräkt med Betty Boop. Ja tycker hon är fett grym :P Byxorna kostade ca 198:- och tröjan kostade 249:- Den önskar jag mig. Hittade även massa roliga färger på nagelacken som fanns på h&m, oh vad mysigt med sommaren. Nya skor, klänningar smycken smink allt! Så kul. Letar bara efter ett par vår/sommarskor som man kan slita på.  Har hittat några på arnolds (freed perry). Dom liknar egentligen dom jag hade förra året med jag trivdes så med dom. Men som sagt vi får se. Här kommer lite bilder på dräkten och annat. Tyvärr fick jag inte så bra bilder, men kolla ;)

 





( 1. baksidan av tröjan   2. mums, nagelacken  3. trosor jag vill ha )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0